Lyckan är en underbar kappa!

Idag har jag återigen varit på stan och spanat i rean! Denna gång var jag där med familjen P, alla förutom Cizzi som har åkt ner till skåne och spörenget. Tittade på en kappa innan jul och tänkte först önska mig den i julklapp av föräldrarna men så kom jag på så mycket annat så önskade mig den aldrig. Så idag tog vi ett varv inne på Monki och där på en galge så hängde den kvar och på rean! Förstå 500 för en sådan fin kappa, är ju typ i himlen! Var dock lite svårt att ta bra kort på den, för antingen slog blixten för hårt annars blev de för mörka. Men här får ni en liten glimt av hur denna skönhet till kappa ser ut!




En svart kappa med rosetter, bättre kombination finns nog inte! Hittade den som sagt på Monki, hade kostat 1000 innan och var nu nersatt till 500 kronor. Jag är så nöjd!

Kommentarer
Postat av: Sabina

jättefin :D

2009-12-28 @ 17:13:57
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0