Midsommarskoj i Nyköping

Så då har ännu en mycket lyckad helg gått, med massa sol, familj och vänner! I fredags var det ju då midsommarafton, jag och björn for upp till nyköping där resten av mitt jönköpinsgäng sen anslöt! Vi klädde midsommarstång, åt massa god mat och umgicks långt in i den ljusa kvällen! Idag har vi varit ute hos mina föräldrar och solat, badat och solat lite till! Underbart, nu har verkligen sommaren kommit!!


Jara, LInda och Nanny är redo att klä en midsommarstång!


jag och Jara in action!


sen var det kubdax


Jara och jag vid bordet, knytkalas var det på kvällen med massa god mat!


idag ute vid poolen, lilla Ebba ligger i solen och njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0