Prinsar och prinsessor på muffinsformar

Jag har världens bästa storsyster! Jag fick en avi på posten igår och Ni kan ju bara ana vad jag har gått och funderat på vad det kan vara, en avi får man ju inte bara sådär! Så tidigare i kväll stod jag där spänd i kö och fick tillslut ett väll intejpat kuvert i min hand med min storasyster handstil på. Jag slet upp, eller krånglade och drog i tejpen, och fann där sjukt söta små muffinsformar med prinsar och prinsessor på! Hon är så söt! Hon hade sett dem och tänkte att de borde jag ha, jag blev så glad! Så genast började jag fundera vad jag ska för något smarrigt i dem, något extra gott måste det ju bli. Funderar på att kanske testa muffins med stora bitar av mörk choklad och bitar av marshmallows i! vi får se, men hiskligt söt är det iallafall!


så söta!



man blir ju lycklig bara man ser på dem!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad söt du är!! De var ju bara du, så jag fick mecka ner dem i kuvertet och skicka dom norrut :)

Puss!

2010-06-19 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0