Beställt tapeter och nya blommor, vilken dag!

Vet Ni vad, vi hittade tapeter till vardagsrummet och till sovrummet!! Men vi beställde bara tapeterna till vardagsrummet och så ska vi betsälla de till sovrummet nästa månad när man har lite pengar igen!! Båda är så fina, Ni anar inte! Iallafall i vardagsrummet ska jag ha en fondväggoch eftersom jag älskar svart, jag vet inte så fatasifullt, så hittade vi en svart tapet med lite mönster i olika gråa nyanser så att det blev lite djup i tapeten! Vi beställde dem idag och ska hämta dem på tisdag så då får Ni se hur de ser ut!
Jag hittade även blommor till köksfönstret idag när vi gick en snabbis på stan!


Det är ett par tjockbladiga murgrönor som bara behöver vatten 1-2 gånger i veckan! perfekt!




Blommorna hittade jag på interflora för 169 kronor styck och krukorna är köpta på Ullarde för cirka 29 kronor.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

"Bara" 1-2 ggr/vecka??? Det är ju mycket, nu gick du allt på en nit;)

2009-04-19 @ 09:03:36
Postat av: Karin

1-2 gg/vecka är väl ganska mycket?

2009-04-19 @ 12:16:04
Postat av: Jonna

Vet du vad...om du kommer ihåg att vattna dina blommor 1-2 ggr/vecka så kan väl du ringa mig varje gång du vattnar så kanske mina blommor kan få ett lite längre och bättre liv ;)

2009-04-19 @ 14:04:43
Postat av: Sofie

haha jo det är mycket men jag tänkte att då borde det räcka om man gör det typ en gång i veckan!speciellt eftersom hon sa att vanliga murgröna behövde vatten oftare och mina lever o är fina och de får vatten max en gång i veckan...!

2009-04-19 @ 20:11:47
URL: http://homebysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0