God morgon denna härliga lördag!

Galet vilken underbar morgon det är idag! Dels för att det är sovmorgon men framförallt för att jag vaknad av att solen sken in genom sovrummsfönstret, finns nog inget bättre sätt att vakna på! Det svåra och den stora frågan med den här årstiden är alltid hur man ska klä sig, ska man ta vinterjackan eller vårjackan?! med vinterjackan blir det nog för varmt men med vårjackan blir det nog för kallt....hmm...stora problem här i livet!
iallafall igår var ja en sväng nere i min forna hemstad jönköping, jönet eller vätterns stjärna eller vad de nu förösker kalla sig, jag skulle nämligen träffa och äta med min vän Jara! Jönköping är faktiskt en ganska fin stad med vättern och allt....men norrpan är så mycket finare! Iallafall jag var litte tidig så jag passade på att strosa runt lite och passade då på att smita in i en affär som in får missas om ni är i jönköping, nämligen Anna k. heminredning! jag lovar man vill ha allting i affären, bland annat hittade jag vasen som är på bild nedanför, är den inte så fin?!
En annan sak ni inte får missa om ni bestämmer er för att besöka jönköping är resaurangen aqua, sjukt god mat och framförallt är den väldigt snyggt inrett! bland annat så har de en bar som ändrar färg, vilket gör att rummet med jämna mellanrum får ett annat ljus, välidigt snyggt!
nepp nu ska ja ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0