Godmorgon denna finfina lördag!

STrålande sol idag med! lite så att man varje morgon vaknar och tänker attans idag har nog molnen kommit, men nepp sol även idag med! Igår var vi runt och tittade på lite tapeter men hittade inga, däremor hittade jag dessa fina rosor!

Rosorna hittade jag på Bauhaus för endast 50 kr. styck!

Dels var de ju väldigt fina som de var men det blev ännu finare när jag satte dem i mina....hmm..ja vad de nu kallas...ni får titta nedanför så förstår ni vad jag menar!

Dessa fina typ små växthus eller krukor eller vad Ni vill kalla dem köpte jag på Ullarde för cirka 39 kronor styck!
Visst blev det fint?!

Nu ska vi iväg på tapetjakt igen, håll tummarna att vi hittar något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0