Jag är nog inte född till det...

Nepp igår kom jag på det, jag är nog helt enkelt inte född till att tapetsera....det var ju svårt ju! Alltså jag trodde väll aldrig direkt att det skulle vara lätt som en plätt men trodde ändå att det skulle vara lite lättare än vad det var! När pappa gör det så ser det ju alltid så lätt ut...så nja än så länge är resultatet sissådär....men ska skära till lite kanter nu och limma i lite skarvar, sen så hoppas jag på att det blir bättre! Sen är det ju klart när soffan och allt kommer på plats på den delen av rummet så ser man ju inte varenda skarv från tak till golv och då kanske man inte tänker på att det inte är perfekt...jag hoppas det iallafall!!
Var runt på nätet och tittade på lite inredningssidor för att muntar upp mig själv lite och titta så söta lampor som jag hittade!




Lite barnsliga men hiskligt söta, speciellt den längst ned med grodorna! Jag hittade dem båda på www.bluebox.se och de kostade 495 kronor styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0