Mina tapeter är här!!

Nu är de här, här i min lägenhet och den bara ligger och väntar på mig i sina små fina rullar! Mina finfina tapeter är här! Men de är så fina så Ni vet man blir nästan lite rädd att när man nu ska ta upp dem och få upp dem på min vita vägg att de ska tappa lite av sitt fina! Så håll tummarna att jag klara det!
Igår spacklade jag de små hållen som fanns i väggen, så nu är den redo att bli tapitserad! Bakade även för första gången i mitt liv marängbottnar, har ju dock inte smackat på dem så de kanske blir jätte äckliga men de såg fina ut!






Idag var även en av mina allra bästa vänner med på expressens sida! väldigt häftigt tyckte jag!
Nepp tapetseringen väntar, som sagt håll tummarna för mig och tapeterna nu!


Titta så fina de är familjen röstlund/johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0