Mina "Trillingar"!

Så var det tisdag igen och tillbaks till jobbet och genast så känns det som om det var evigheter sen man var ledig!
Så konstig jag undrar varför det alltid är så?!
Förra veckan var vi då på IKEA och shoppade loss, underbart! De har ju allting och allting är ju så billigt! Så ett av mina små kap som jag köpte och som jag egentligen inte alls var ute efter var dessa tre fina tavlor. Ni vet det är sådanna tre planscher som man köper ihop och sen köpte jag ramarna separat. VI hängde upp dem i sovrummet och ramarna passade perfekt in i den lite gammeldagsa känslan som vi håller på att försöka skapa där inne!





Planscherna heter "trilling bild" och kostade 99 kr och ramarna kostade 59 kr st. 
Så vad tycks?!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin O

Jätte fint! ikea är bra grejer!

2009-04-14 @ 20:11:12
Postat av: Jonna

Supersnygga!! åhh jag längtar till den 25:e =)

Hur går det med väggmålningen??

2009-04-14 @ 20:32:00
Postat av: Sofie

så kul att Ni tycker att det blev fint!ja du väggmålningen ja, än så länge är det bara fullt med blyertsstreck men ska försöka hinna måla den innan nästa helg!

2009-04-16 @ 16:58:14
URL: http://homebysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0