mmm...magnum!

Alltså man blir så lycklig, det var soligt och varmt idag med! Underbart!
Så jag passade på att idag äta min första GB glass för året och eftersom jag är en riktig choklad älskare så blev det en Magnum Temptation Chocolate som jag föll för när jag stod där över glasdisken och valde! mums, säger jag bara! Det är alltså den mörka chokladglassen här nedanför och för er som är nyfikna på vad som det är i den kommer här en smarrig beskrivning:
Krispig, mörk belgisk choklad utanpå. Len chokladglass inuti med läckra bitar av vit belgisk choklad, sega brownies och mjuk chokladsås.
Låter det inte helt fantastiskt gott?! Tyvärr var den lite liten...bara efter några tuggor så var den slut....så slutbetyget blir 3,5 glasspinnar av 5 möjliga!
Jag smakade även Magnum Temptation Caramel och Almonds, den ljusa chokladglassen och jag måste nog erkänna att den var snäppet vassare! Hör här:
Tjock mjölkchoklad utanpå. Vanilj från Madagaskar inuti, med stora knapriga mandelbitar täckta av mörk belgisk choklad och mjuka virvlar av kola.
Just virvlar av kola, mums så gott! Så denna glass får faktiskt 4 glasspinnar av 5 möjliga!
Så äta dessa glassar och njut gott folk!


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag åt den ljusa förra veckan! sjukt god alltså! synd att den är så liten bara...

2009-04-09 @ 14:34:10
Postat av: Cissi

Hur mycket glass åt du egentligen?? Alla tre på en dag?!

2009-04-09 @ 15:05:12
Postat av: Sofie

ja vet de är lite små, de försvinner ju på bara några tuggor! men som sagt så himmelsk goda!nej Cizzi jag åt bara 2 den dagen, du måste testa dem!

2009-04-10 @ 09:14:09
URL: http://homebysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0