planering...

Eftersom min plan var att göra ordning i skåpet så var ja faktiskt iväg och köpe hinkar redan förra helg till skåpet! känner mig lite osm en kock  "och nu ska den stå 30 minuter i ungen och tada så här ser den ut då"  säger dem och trollar fram en ny plåt under bänken! Men iallafall jag hittade ett litet kitt på Bauhouse med hinkar för bara 59 kronorm då fick man två stora och en lite mindre med lock, helt perfekt! Bostadsrättsföreningen har fixat så att man får en lite mindre hink, eller ja tror det är kommunen som man får dem av när man källsorterar och sen har jag en större blå hink som ja tror att ja har köpt från IKEA för länge sen, alltså totalt fem styckna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0