Soluppgång och star pilotes...

idag började min dag på ett sådant underabrt sätt, det var nämligen en jätte fin soluppgång när ja åkte till jobbet!! underbart!! tyvärr var den så att den bläddaded mig i bakspegeln, vilket gjorde att ja inte såg ett smack bakåt och därför kanske inte var en jätte bra bilförare vid alla omkörningar! men men det var väldas fint! plus denna fina soluppgång så spelades även star pilots på radion = lycka! japp är en äkta schlager nörd! iallafall ja var jätte glad hela dagen, ja menar efter denna start på dagen så, ända tills ja kom hem och skulle få till en snygg header, men trots att ja tyckte att ja gjorde allt rätt så nepp så vill det inte. Så ja får dras med detta utseende på bloggen ett tag till!

men iallafall eftersom denna  blogg kommer handla ganska mycket om mina små projekt här i min lägenhet så tänkte jag att det kanske det vore kul för er att se planlösningen så att ni kan hänga med på vad som händer och hur rummen ser ut!
så här kommer därför planlösningen! Det är alltså en två på 58 kvadratmeter och tre meter i takhöjd, slå det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0