....och så här blev tapeterna på väggen!

ojojoj har inte varit här och skrivit något på nästan en vecka, sorry men har haft fullt upp från tidig morgon tills jag har stupat i säng alldeles försent på kvällarna! Men nu ska jag vara här och skriva varje dag!
Så nu har tisdagen gått och redan halva veckan, underbart med kortare jobbveckor! hur mycket man än trivs är det ju så skönt med en dags sovmorgon till!
Jo tänkte att ni kanske ville se hur det blev när tapeterna kom upp på väggen! blev väll inte riktigt så bra som det såg ut i mitt huvud innan, men det är klart man ser ju själv bara allt det som man kanske inte är super nöjd med!





Nej nu ska jag krypa upp i soffan, mysa med min katt och läsa min nya tidning! Ha en underbar tisdagskväll nu allihoppa!


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

snyggt!

2009-04-28 @ 19:39:50
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0