Äntligen är den här, min nya header!

Titta min nya fina header!  Äntligen äntligen har jag, eller nja det var väll inte riktigt jag som fick till den utan underbara datakunniga pojkvän, fått till den så att sidan blev lite finare! jag vet kanske inte så jätte speciell, men jag är riktigt nöjd iallafall! vad tycker ni?
Har varit hemma och sjuk idag med, suck så tråkigt, men imorron bär det av till jobbet! jippie!
Något som muntrade upp min dag lite var att jag packade upp en skål som jag fick låna på obestämde tid av min kära mor och far! och den blev jätte snygg!


Skålen eller fatet kanske man kan kalla den är från IKEA och jag tror att den kostar ca 249 kr.


Kommentarer
Postat av: Josefine

ååå va fin headern blev! jätte snyggt! krya på dig!

2009-04-16 @ 21:41:18
Postat av: Cecilia

Nämen, har det där gamla fatet fått en ny plats;) Headern blev kanon,hoppas du mår bättre idag!

2009-04-17 @ 07:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0