Filosofera i södra promenaden

å jag tog en sväng med Bodil och Amanda i Södra promenaden här i stan nu på eftermiddagen, så mysigt att gå och filosofera bland träden med två små hundar som springer kors och tvärs framför benen på jakt efter nya lukter! Var bara nära på att krocka en gång med en mamma och ett barn på varsina cyklar, fick en lite småirriterad blick av mamman "håll dig på din sidan av vägen" gissar jag på att hon tänkte! Men jag menar bara en "nästan krock" med cyklar måste väll ändå räknas som en bra promenad eftersom jag vet att jag kan vara lite borta i tankarna och därmed inte så uppmärksam på cyklar och annat när jag är ute och går!


Underbar söta Bodil


Väldigt fina Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort och söta hundar:)

2009-12-06 @ 21:23:03
Postat av: Cecilia

Sötnosar!!

2009-12-07 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0