Fina Takkrona

Vi var en sväng på stan nu i eftermiddags och dels spanade in rean lite och även byta lite handdukar och ett påslakan som var för stort på Hemtex. Jag älskar jul och jag älskar rea, väldigt bra kombination såhär dagarna efter jul när de rear ut alla julsaker. Idag tog jag dock bara en snabb titt på allt eftersom Björn min var med och han gillar direkt inte att gå på stan lika mycket som jag, men ska på stan en heldag med Josefine och mamma en dag nu i veckan och då ska jag titta på varenda liten julpryl på rean. Är speciellt ute efter glöggmuggar, någon som vet vart man kan hitta fina sådanna? Hittade iallafall denna takkronan på rean på Hemtext, har länge velat ha en sådan, tänkte jag skulle kläd en i lite grenar och hänga lite prismor i den!




Takkrona från hemtex för endast 79 kronor på rean.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg några fina glöggmuggar som var på rean på Cervera!

2009-12-27 @ 18:43:51
Postat av: Cecilia

Indiska har väl ofta fina små muggar? Eller de hade det innan jul iaf! Fin takkrona, jag ska nog spana efter en sån jag med :)

2009-12-28 @ 09:15:53
Postat av: sofie

Tack för tipsen! Var inne en sväng på Cervera, men det var bara vita glöggmuggar och vill gärna ha några med lite tomtar eller mönster på! Hittade faktiskt några fina glöggmuggar på Indiska, men de var ju inte på rean! Men tänkte vänta en vecka eller två och hoppas att de hamnar på rean!

2009-12-28 @ 16:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0