Man blir lixom glad av den

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....sjukt mycket snö det har kommit idag! man blir så lycklig när man tittar ut genom fönstret och snön mer eller mindre vräker ner!
Jag och Björn var ute hos mina föräldrar för ett par dagar sedan och fick då denna klocka som de tänkte slänga. Den är inte fin direkt, men söt och man blir lixom så glad när man ser den! Jag tror den kommer passa perfekt in i vårt gröna kök!









Har råkat komma åt någon inställning på kameran för bilderna blir så suddiga, men ska lista ut det tills imorron!
Klockan är iallfall köpt på Åhlens, japp jag gillar den verkligen!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

ina bilde blir oxå suddiga..kom på en lösning, blir gaaalen...jätteblommig klocka, nice!

2009-12-16 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0