Underbara Lampskärmar

Tänk nyårsafton redan, galet så snabbt ett år går! känns som om det var så nyligen vi var ute i snöveltorp, drack champagne och kollade på fyverkerierna och så var det ett helt år sen, konstigt!
Jag fick en sådan perfekt julklapp av min björn i julklapp, nämligen en helt underbar lampskärm som passar perfekt in i vårt lite gammeldagsa sovrum. Den är verkligen så fin. Så häromdagen när jag gick på stan med familjen P så gick jag in och handlade in till, så nu har vi en varsin lampa med denna fina lampskärm på våra sängbord!




Lampskärmen kommer från Cervera och kostar 199 kronor.

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh så vackra.

de där skulle min mamma gilla, hihi

2009-12-31 @ 12:29:38
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0