Vår nya silvriga spargris

Fjärde advent och drivor med snö ute! är ju helt fantastiskt! Vi har en liten liten kulle utanför vår lägenhet och det är så mysigt att gå förbi där. Glad barn och föräldra trängs högst upp på den lilla kulen och barnen åker ner i sina små pulkor och ibland nästan skriker av skratt och hojtar och ropar åt varandra "såg du så snabbt det gick" eller "såg du hur jag hoppade". Så härligt verkligen!
Igår var vi hos Carro och jocke på lite lilljul, peppakakor, glögg och julklappsleken! Min underbara pojkvän visst att jag ville ha en silvrig spargris men själv lyckades jag inte få den, men då valde han den åt mig. Så nu står den så fint i vår bohylla inne i sovrummet!!


Tycker den är så hiskligt söt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad fint det blev:D

2009-12-21 @ 23:29:30
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha föresten, tycker om speglingen av dig, ser ut som du har korsettmidja:D

2009-12-21 @ 23:30:04
URL: http://mineza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0