Är helt kär i denna väska!

usch och fy det var ju en hel evighet sen jag var inne och skriv något här! Har haft fullt upp på jobbet och annat men nu har jag äntligen semester!!! känns så skönt och så lyxigt!! Häromdagen var jag och min lillasysteryster, även kallad Jossan, på ingelsta köpcentrum och spanade in rean i de olika affärerna och hittade då denna sagolika väska på MQ för bara 149 kronor. Jag är helt kär i den! oj nu kom alica här och lade sig på tangentbordet....iallafall är väldigt nöjd med den, så fin!
Nepp nu ska jag mysa lite med alice och sen ska jag kasta mig över packadet för idag far vi till öland och sen vidare till falsterbo!


så vad tycks?!


fint spänne!


mycket fin insida!

Kommentarer
Postat av: Josefine

så går det när man har bra smakråd med sig!

2009-07-08 @ 13:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0