En mysig eftermiddag i jönet!

Igår for jag och Nanny ner till vår gamla stad Jönköping! En mysig stad som jag spenderad tre och ett halvt år i då jag läste på högskolan där, så det känns alltid som om man lite far tillbaks i tiden varje gång man åker ner dit! Hela eftermiddagen ägandes åt att strosa runt och titta i affärer innan vi träffade Elin och Linda på en av Jönköpings bästa restauranger nämligen Anna-Gretas. Det är en lite mysig tapas restaurang, som har jätte god mat och bra service! Om Ni någon gång befinner er i Jönköping och undrar "hmm...vart ska vi äta?!", gå till Anna-gretsa! Ni lär inte ångra Er! Jag kom hem med två riktigt bra fynd från vår eftermiddag i stan, hittade fyra skålar på Indiska för bara 29 kronor styck och en super fin svart-vit scarfs från MQ, perfekt att vira runt halsen nu när hösten snart börjar smyga sig på!


Nanny och Elin på väg att hugga in på maten.


Jag och Linda.


Den super goda choklad och jordnötsbrowniesen som jag åt till efterrätt! den var muma!


En av mina fyra fina skålar som jag köpte på Indiska för bara 29 kronor styck.


Jag föll för mönstret, det var så fint.


Min scarf som jag köpte på MQ för bara 150 kronor som Alice tyckte var perfekt att leka med sin råtta i.

Kommentarer
Postat av: Lina

efterrätten såg verligen tokgod ut!

2009-07-22 @ 12:11:28
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: anna-karin

vilka fina bilder!

2009-07-22 @ 21:06:17
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmm, vilken brownie.....skulle inte sitta helt fel, nu när regnet öser ner i skåne...!

2009-07-24 @ 18:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0