loppisfynd!

Så var det tisdag igen och fortfarande semester, underbart!
Jag och min kära pojkvän var förra veckan iväg på en lite roadtripp där vi bland annat var på öland några dagar med hans föräldrar och då var vi på en stor loppis, gammalt och nytt heter den och ligger på norra Öland. Jag säger bara det, åkt det om Ni någon gång vill åka till den bra loppis och är på Öland! De hade massor av allt och framförallt fina möbler, bland annat små fina kökssoffor och en svart jätte fin gungstol. Men eftersom vi har det fullt i vår lägenheten så höll vi oss mer till att leta efter fynd bland inrednings sakerna och vi hittade en gammal fin kaffekvarn och en finfin vas. Men som sagt åk dit, gammalt och nytt är namnet, ifall Ni har vägarna förbi!






Den är sliten och gammal, men ack så charmig!






Vaser med rosmotiv på är ju bara så fint!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

vilka söta!

2009-07-21 @ 10:04:15
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Passade kaffekvarnen in lika bra som du hade tänkt dig? Annars finns det säkert plats för den hemma hos mig;)

2009-07-21 @ 11:13:18
Postat av: HobbyDesign

Åh, en kaffekvarn. Det vill jag verkligen ha. Kannan var också söt!Liknar bakgrunden på din blogg =)

2009-07-21 @ 11:54:22
URL: http://hobbydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0