Peace

Nu har min lillasyster åkt ut i stora vida världen, hela vägen bort till australien. Är jätte jätte glad för hennes skull, för hon är verkligen en "restyp" och vill ut och se världen, men om jag får vara egoistisk så skulle jag hellre vilja att hon bara hade farit ner till malmö igen. Malmö är lixom bara 5 timmar bort med bil, medan australien är x antal timmar bort med flyg. Men nepp slut med det egoistiska, är verkligen så glad för hennes skull att hon ska till hennes kära australien igen! och vet att hon kommer få det helt underbart där borta!!
Hittade detta kort som jag tog på en ros på Öland, rosen heter Peace och jag tycker namnet passar så bra. Den är så otroligt fin och kortet gör den inte riktigt rätvis. Sådana rosor ska jag ha i vår trädgård sen när vi skaffar ett litet hus!


Rosen heter som sagt peace och är så otroligt fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fantastisk fin blomma! och om bilden inte gör den rättvisa måste den ju vara ännu finare i verkligheten?! Och ja, jag håller verkligen med dig, Malmö för jossans del hade varit klart bättre...om vi nu ska vara lite egoistiska;)

2009-07-24 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0