svansdans och sand mellan tårna!

Så då var vi äntligen på öland! Vi är i björns föräldrars stuga och det är så tyst, ni anar inte, det enda man hör är fågelsång. Väldigt rofullt, tror jag det heter med ett fint ord. Igår när vi kom hit så gick vi till en udde och jag har aldrig sett så många svanar på en och samma gång, de kryllade i havet! Mycket fint!
Idag begav vi oss till en strand, byerum strand, värsta utomelandskänslan. Den var jätte lång och sanden var så mjuk och len att gå barfot i! tyvärr så var vattnet iskallt, eller jag nästan, så jag badade inte. Jag hejade på dem som badade och ropade uppmuntrande ord, säkert väldigt omtyckt! Imorgon är planen att vara en äkta turist i Borgholm med kameran runt halsen och kartan i handen!


"svandansen", är nog mer tur än skicklighet att jag lyckades med detta kort!


vackra solnedgångar har de också på öland.


Flip-Flops i sanden.


Min hawaiipojkvän med blomma i håret! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh va mysigt det verkar, jag vill också vara på öland!

2009-07-09 @ 18:20:23
Postat av: Josefine

fina bilder!! ses imöra!

2009-07-10 @ 11:47:29
Postat av: Anonym

Härligt!! Längtar till imorgon:)

Kram!

2009-07-10 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0