Min fina blomsterting!

Så var det lördag igen, veckorna går ju så snabbt och fast man har semester och kan ha sovmorgon varje dag och slappa i soffan på förmiddagarna känns det ändå mer oki att göra det när man vet om att det är lördag! Idag är det städdax, ja ska damma, fixa, plocka, skura, feja! Vår lägenhet ska vara som en fin oas när jag är klar och ska dofta så där gott så man nästa ser blommorna som skurmedlet doftar fara över golvet och så ska jag kasta sissådär med håret som de gör i alla reklamer och skratta! japp så ska det bli, så nepp dax jag sätter igång! först så måste jag bara visa denna fina blomsterting, vet inte riktigt vad jag ska kalla den, som jag köpte på indiska för några dagar sedan, har ingen aning vart den ska stå eller vilka blommor jag ska ha i den, men fin är den allt!


Denna fina ting köpte jag på rean på Indiska för bara 129 kronor!



Fina aluminium krukor perfekta att ha gröna fina växter i!

Kommentarer
Postat av: Alex

Nice!!!

2009-08-23 @ 15:17:25
Postat av: Josefine

va händer??! är bloggen nedlagd? come on sofie!

2009-09-03 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0