En otippad affär!

Ibland så har man sådana fördomar och de är aldrig bra. När jag bodde i eksjö så öppnades en affär strax utanför den lilla lilla staden som hette materialmännen. Genast när jag läste loggan på huset så tänkte "en sådandär byggaffär, inget för mig inte". Men sen en dag så behövde jag glödlampor, tror jag att det var, och då så åkte jag dit för den låg på vägen hem från jobbet och spatserar in lite halv lojt i affären. Men så när jag kommer in och börjar titta mig runt så ser jag hur mycket snygga möbler som helst! Tänk att jag då har gått omkring och tänk att denna affär inte alls var något för mig och tänk om jag inte hade behövt glödlampor då hade jag kanske inte åkt dit och då hade jag ju missat alla deras fina möbler. Dessa fördomar alltså, inget bra! I alla fall jag köpte två jätte fina lampskärmar där, är riktigt nöjd med dem! Egentligen så är det fel fot till, men jag tyckte det var lite snyggt just att den är en lite för lång fot till den lite kortare lampskärmen. Det gör att själva lampskärmen framträdder lite mer, eller vad tycker ni? 




De kostade 250 kronor styck och finna på materialmännen, vad tycks?!

Kommentarer
Postat av: Andrea B

Den var himla fin. Skulle faktiskt själv kunna tänka mig att ha en sån. Den gav ett mysigt ljus.

2009-06-24 @ 21:50:19
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0