Grönt är skönt!

Var på stan häromdagen och såg till min glädje att Duka hade 50% rea på allting som var dukas egna märken! Duka är en sådnadär affär som man kan hitta riktigt snygga saker på trots att man ibland inte tror att man ska hitta något där inne, så jag styrde genast kosan in i affären och hittade dessa två fina vaser! Innan vi flyttade in i den här lägenheten så gillade jag inte gröntt, men nu när vi har en sådan snyggt grönt kök har jag insett hur snyggt grönt kan vara i rätt nyans. Iallafall jag köpte dessa två vaser för halva priset och de passar perfekt i vårt gröna sköna kök!


alice inspekterer dem noggrant!Den lilla kostade innan rean 249 och den stora 299 kronor.


en liten detaljbild


och såhär blev dem i köket!vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0