Min fina gröna kappa!

Jag har köpt världens finaste kappa! Den är så fin, den är ärt grön! Jag såg den först när jag tog ett varv på H&M för att spana in deras rea, sen så gick jag och pojkvännen vidare bland annat till intersport där jag hittade en mycket finfin bikini! Och så började jag tänka på jacka och jag kunde inte riktigt sluta tänka på den och desto mer jag tänkte på den desto mer insåg jag att jag bara var tuvngen att ha den. Så vi var tvugna att gå tillbaks till H&M så att jag fick köpa den och kunde fortsätta mitt lyckliga liv!




Min fina gröna kappa som jag köpte på H&M! Den kostade bara 349 kronor.




Nu vill jag att det ska bli sol, sol och åter sol så att jag kan få använda denna fina bikini som jag köpte på Intersport! Delarna kostade 150 kornor styck och den sitter som en smäck!

Kommentarer
Postat av: Tippie

Åh vilken fin jacka! Härlig färg :)

2009-06-14 @ 20:29:36
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Emma

Grymt fin kappa!!

2009-06-14 @ 21:01:52
Postat av: Åsa

En riktig Sofie kappa, jättefin! - fast den är grön.

2009-06-15 @ 07:20:39
Postat av: Anonym

very very niiiiice...men stadium har annars oxå fin fina ting!!!!

2009-06-15 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0