Underbara scarfs och somrig klänning!

Idag har jag haft en sådandär skön lördag, ni vet man gör mest ingenting och det är så skönt! Men lite har jag hunnit med, bland annat så har jag varit ute och hälsat på vårt lilla föl som går under namnet grynet tills vi kommit på det rätt namnet! Sen så har jag varit och lunchat med två av mina små söta vänner, emma och emelie! Vi satt på Knäppingsborgs innergård och åt sjukt stora kanel-och kardemumma bullar och pratade om allt och inget, mysigt! Sen så när jag skulle gå hem så gick jag genom stan och råkade bara få med mig lite grejor hem, bland annat en sjukt fin scarfs och en somrig klänning. Jag kunde helt enkelt inte motstå dem!
Nepp nu är det snart fotbollen som gäller, heja sverige!




Jag hittade den här underbara scarfsen på Indiska för bara 149 kronor, väldigt fin tycker jag!




Den här somriga klänningen hittade jag på H&M för också bara 149 kronor, den är klockren att ha en på sig någon av sommarens alla grillkvällar!

Kommentarer
Postat av: Josefine

gud va söt klänning! och sjukt billig! göttans.

2009-06-06 @ 18:46:33
Postat av: Cecilia

Men Jossan, den borde väl du ha koll på?! Är ju från ditt jobb! Eller har du fullt upp med danskinvasioner för att hålla koll på kläderna:)

2009-06-07 @ 12:59:44
Postat av: sandras

2009-06-07 @ 17:06:09
URL: http://sandrakemii.blogg.se/
Postat av: sandra

Va fin scarfen va!:)

2009-06-07 @ 17:06:27
URL: http://sandrakemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0