söndagskväll igen...

Och så var det söndagskväll igen med Gossip Gril, en mysig Alice i knät och pojkvännen vid den andra datorn! att helgen alltid går så fort... Idag har jag röstat, jajamänsan! Jag var och röstade på min gamla låg-och mellanstadiet skola ute i jursla, men allting var så litet nu och då var allting så stor när man gick där. Klätterställningen man klättrade i, träden man satt i och berättade hemligheter eller bollplanket man kastade boll emot. Är det för man var mindre förr som allting verkade så stort eller kändes världen generellt så oupptäckte och större då, helt klar var det iallafall väldigt länge sen man var liten och hoppade över lekparkens alla små brädor och låtasades att man var häst....


När jag var ute i jursla passade jag på att mys lite med våra hundar. Den här lilla godingen heter Bodil!




En väldigt fin liten ask som mamma och pappa har ståendes på en hylla.

Kommentarer
Postat av: Alex

BODIL jösses vad söt hon är! Härmed utnämner jag henne till världens gulligaste hund....(hon delar förstaplatsen med Casper alltså)

2009-06-09 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0