Finfina bukar!

Vet ni vad som jag fick idag på posten, jo mitt IKEA Family kort! vet att jag nog egentligen är lite för exalterad över detta och att det är ganska många vuxenpoäng! Men jag är hiskligt glad över detta iallfall, sen var tyvärr inte själva kortet så fint...rött och genomskinligt...så det får nog sitta på den bakre raden i plånboken!
Helgen var iallafall mycket lyckad och om Ni någon gång åker ner till Varberg så måste ni ta en runda i en liten butik som heter "komin", de har massor fint! Bland annat hittade jag dessa fina burkar där!


Så kom ihåg affären "komin" om ni är i Varberg! ligger vid stora torget så ni borde inte missa den lilla affären!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bukar?? ;)

2009-05-14 @ 22:02:47
Postat av: Sofie

haha ja ibland går det lite fort!!

2009-05-16 @ 15:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0