"Galletto"!

Jag älskar burkar . Jag kan gå in i en affär och helt automatiskt dras min blick alltid till någon liten burk som står där och ser fin ut på en hylla! japp jag helt enkelt älskar burkar i alla dess olika färger och former! till och med konservburkar! Idag när vi var på Willys och storhandlade så hittade jag denna fina konsverburk, planen är att vi ska samla fullt med fina konservburkar och ha ståendes på en av våra "Öppna" hyllor i köket!


visst var den fin?! och en hiskligt billigt inredningsdetalj, kostade 7.90 kr! perfetk!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Du hittar så fina detaljer, den där skulle passa perfekt i mitt kök med ju...jag får ta en sväng förbi willys enbart för en liten burk:)

2009-05-27 @ 22:11:13
Postat av: Alex

Tjingeling! Hihi det var mig en magnifik burk! Tänker på dig o hoppas du får en fin dag! Puss puss

2009-05-28 @ 11:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0