Rosa skönheter

Idag skiner solen igen!! tänk nu har halva maj gått och snart är det juni och då är det ju sommar!! det går ju så sjukt fort!  man både längtar och inte längtar till sommaren, dels för att det är så härligt att ha det framför sig och dels när sommaren väll kommer så går den så fort och vips är det höst igen!och hösten är bara burr...Men när man ser dessa fina blommor så känns hösten väldigt långt bort!




Är de inte så fina?! vi har två stora träd fullt med sådanahär fina rosa blommor på vår innergård, jag vet tyvärr inte vad de heter...någon som vet?

Idag har jag och min pojkvänn gått en promenad i stan och så tog vi en sväng in på bibblan med på hemvägen, hittade inte exakt de böcker jag var ute efter lite retligt....men hittade lite andra som jag hoppas är bra! Så nu ska jag kurra ihop mig i soffan och bläddra lite i dem och i min "Casa da abitare" en inredningstidning från italien, den du!

Kommentarer
Postat av: A

shit vilka fina bilder på blommorna :) kramen / A

2009-05-16 @ 18:58:52
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0