God morgon, God morgon!

Så var det lördag igen och jag har just ätigt frukost framför tvn! känns så lyxigt att göra det!
Tyvärr så skiner ingen sol idag, men tror att det skulle bli fint imorgon! Men eftersom jag i alla fall ska ut och fara så är det kanske skönt att det inte är sissådär super fint väder, dels för att jag i princip inte har någon luftkonditionering i bil och dels för att jag hellre då skulle vilja ligga på en filt i solen än att köra fyra timmar i bilen!
Min första anhalt är lunch i jönet, sen vidare till varberg där en stor fest väntar! imorgon blir det nog fika i varberg och sen tillbaks till jönet för lunch igen och sen hem till norrpan igen och äntligen få träffa pojkvännen som varit iväg på en lite tripp! Så nu sitter jag och funderar på min festoutfit, hittade några jätte söta rosetter igår när jag gick på stan som jag funderar på att ha i håret! Nepp nu måste jag göra i ordning mig så att jag hinner!ha en underbar lördag
nu!!


Dessa små fina rosetter hittade jag på lindex för bara 29 kronor styck!

Kommentarer
Postat av: J&P

Å, vilka fina rosetter.. nu får man nog ta en sväng förbi stan iallafall. hihi

2009-05-09 @ 10:11:37
URL: http://paulifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0