nja gick väll inte riktigt som jag tänkt mig med tavlan!

å grillkvällen igår blev så lyckad! maten blev mums, japp grillat är helt enkelt godast! Visst det blev lite kallt efter ett tag att sitta ut men då kurrade vi ihop oss under ett gäng filtar och tände fullt med värmeljus! Så mysfaktorn var helt enkelt hög!

marinerat kött, olika korvsorter och laxspett var det som grillades!


Och det var Peter som var grillmästaren för kvällen och Jonna höll sällskap!

Jag målade ju även om min gammla IKEA tavla igår! Kom ihåg detta, om Ni köper en tavla med dimmigt glas så sätt inte på maskeringstejp, för när jag drog bort den så följde lite av det dimmiga skiktet med. Inte bra och absolut inte vad jag hade tänkte mig. Så först tänkte jag måla glaset vit med men sedan så hämtade jag ett sandpapper och slippade delar av ramen och även glaset, blev väll inte jätte bra men den får hänga ett tag som den är nu och sen så när jag tröttnar på den så får jag väll försöka måla glaset eller hitta på något annat med den! Men så här blev den iallafall!

Så vad tycks?!


Och här ser ni hur det blir när man sanpapprar glas!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänkte bara tala om att jag har tvättat håret nu så det e inte sådär skitigt o äckligt längre =)

Men åhhhh vad mysigt vi hade!!

Puss

2009-05-03 @ 20:29:08
Postat av: Karin Lindberg

Hej vännen! Nu har jag hittat hit och blir så imponerad - vad fin blogg du har! Stiligt Sofie! Jag sitter hemma och snorar och har varit hemma från jobbet idag, men nu blev jag lite uppiggad av din fina sida!

Kram Kram Karin

2009-05-04 @ 18:13:56
Postat av: Cecilia

Tänk att det kan bli så gott när man grillar...det har vi inte lyckats med här nere...en enda gång alls...:) men jag tycker tavlan blev jättefin, tänker man mkt på att glaset är lite annorlunda då? eller är det bara du?!

Kram!

2009-05-04 @ 21:19:56
Postat av: Josefine

åå va fin tavlan blev!

2009-05-04 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0