jag var ju så stärkt men föll för en kruka!

Det är ganska komiskt, idag så lyssnade jag på P3, vilket jag göra hela dagarna på jobbet, och då mellan klockan 10-11 är det "hallå P3" och då pratar de om olika ämnen och så får man ringa in och säga vad man tycker och tänker om just dagens ämne. Idag så var ämnet shopping och varför man shoppar så mycket och efter en timme var jag stärkt och tänkt, varför handlar man egentligen så mycket? och då tänkte jag "nepp nu ska jag spara pengar och sluta handla så mycket" . Sen så blev ja lite ledsen av olika anledningar och så gick jag en sväng på stan efter jobbet för jag behövde handla mat och så gick jag förbi en blomsteraffär och där såg jag den, den fina krukan jag så länge har tittat på och viljat ha. Ni kan säkert lista ut hur det hela slutade, trots att jag på dagen hade bestämnt mig för att spara pengar och inte handla så mycket så slutade det ändå med att jag stod där i kassan och drog fram mitt kort....men det är klart vad gör en lite kruka för skillnad?!
Sen gick jag hem i spöregn och kunde virda ur mina strumpbyxor när jag kom hem, härligt!


visst är den fin? och den passar perfekt i vårt sovrum som har en lite romantiskt stil! Krukan kostade 79 kronor och murgönan 29 och jag hittade dem på blomseraffären buketten.

Kommentarer
Postat av: eva

skitsnygg!!

2009-05-08 @ 21:36:24
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Amanda

Toppenfin kruka! Ibland måste man bara få pigga upp

sig lite. Jag handlade en ny tröja sist när jag var

lite deppig och kände mig genast lite gladare.

2009-05-13 @ 11:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0