Solning och målning!

Jag har just ätigt en mumsig macka och drukigt o`boy i soffan i solen som lyser in genom fönstret, kan lördgasmorgonen börja bättre?! Vet ni vad jag ska göra idag, jo jag ska sola för första gången i år, jo alltså jag har ju varit ute i solen men idag ska jag verkigen sola! NI vet, åka ut till kära mor och far kanske dra på mig bikinin och lägga mig i lä på altanen och läsa någon riktigt bra bok! Sen ska jag nog upp till alexandra och peter och deras fina lilla hus och hänga i deras nyinköpta utemöbler hela kvällen! Men först ska jag måla om ramen till en gammal IKEA tavla, så att den blir vit och fin och kan hänga i vårt sovrum!


Här är maskeringstejpen på så nu är det bara att köra igång och måla ramen vit! Titta in imorgon vettja om ni vill se resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0