"regn, regn, regn o nasse måste ösa...."

oj vad regnet öser ner idag, inte alls kul...Men eftersom jag ska fara ner till systrarna i skåne så känns det lite skönt att det inte är strålande sol, om man får vara lite egoistisk!
Igår var det "fredagskväll a la pernes i jursla", alltså pappas goda mat och de oblikatoriska chipsen innan maten! Vi tog även en shoppningtur in till maxi, eller ingelsta shoppning som det nu har bytt namn till, mamma och pappa var nämligen på jakt efter skor! Men vi hittade massor med fina saker! Jag tog en snabb sväng in på cubus och kom ut med tre fina plagg, bland annat denna mörka jeansklänning!

Jag har tittat på den här klänningen jätte länge och igår var det 30 % rabatt på cubus på maxi, så då var jag ju bara tvungen att slå till! Den kostade 249 kronor i ursprungspris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0