Ebba har kommit hem!

Igår var mamma och jag och hämtade deras nya lilla familjemedlem, valpen Ebba! Hon är så fruktansvärt söt så man bara vill äta upp henne. Vår andra hund Bodil blev dock lite fundersam, hon är inte så jätte modig och undarde vad det var för liten vi kom hem med egentligen. Men hon är en liten busa och det verkar Ebba också vara, så det kommer bli perfekt!
Idag ska jag på stan hela dagen, har en säkrskilt lite aktivitet som står på planen för dagen, men kan inte riktgit avslöja den för jag är lite osäker på vilka exakt som läser denna blogg! Så ni får reda på vad jag har gjort i eftermiddag!
Jag måste ara berätta, jag har hittat en sådan fin hylla som jag vill ha till vardagsrummet! Min pojkvän köpte en gång någon teknik pryl på Ellos, japp det har verkligen allt där! Så häromdagen fick vi hem deras katalog och jag har aldrig ens kollat vad de har på Ellos, men de hade ganska många snygga inredningssaker bland annat en fin vägghylla! Så ta en titt på deras hemsida vetja om ni har en stund över!


Det är valpen längst fram i bild som är Ebba och som vi hämtade igår!



titta så fina vägghyllorna är, bara 199 kronor styck! mycket fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0