Fina blommiga tavla

I dag har jag varit hos läkaren, de skulle kolla min bihålor och lite så. Det hela gick fint tills han bedövade min näsa och sen tog fram en lång maskiliknande sladd med en lampa längs fram och lyste ner i mina bihålor, gösses vad läskigt det var. Så på vägen hem gick jag in i en affär och köpte en hiskligt fin tavla, tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det! Tror den kommer passa perfekt i vårt sovrum. Men jag köpte den helt utan min sambos godkänande och jag vet att det nog kanske är lite mer min typ än hans, så vi får se vad han tycker om den!



köpte den för bara 60 kronor, förstå vilket kap!


tycket den såg så härligt gammeldags ut, perfekt till sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin! Om inte annats kanske den kan få hänga inne i garderoben?! Inte kul det där med slangen, jag har gjort samma och det tog ett bra tag innan jag hämtade mig... Kom de fram till ngt då?

Kram!

2010-04-21 @ 17:31:02
Postat av: Alex

Hihi euuu! Fast tavlan var suverän!

2010-04-21 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0