Fina fågelburar

jag vet inte om det är så att jag vande mig hiskligt snabbt vid att vara ledig de fyra dagarna jag var ledig över påsk, för jag är nämligen så hiskligt trött och då har jag ändå bara jobbat tre dagar. Men det är klart vi har massor på jobbet att göra och så typ småregnar det lite och det göra ju inte att man blir piggare direkt!
Vet ni vad vi ska göra imorgon, jo vi ska gå på vår första husvisning! jag vet, man ska titta på många hus och allt, men det är bara en så härligt känsla av att nu är vi lixom igång och letar efter hus! För på hemnet kan ju alla sitta och blädra runt bland bilderna och kommentera andras inredning, men just att åka ut på visningar, ja då blir det ju helt klart mer sieröst. Så å ska bli så kul!
Jag hittade dessa fina fågelburar när jag spanade runt på lite olika inredningssidor nyss, tycker det är så fina!


jag hittade dessa fina ting på countrybymail.se, massor fint har det så gå in och spana där vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0