Grön vas

Lördag och strålande sol! perfekt! och jag har redan storstädat lägenheten, ännu mer perfekt! Idag ska jag iväg till Jennie, hon ska nämligen börja sälja Mary Kay produkter så jag ska dit på typ första visningen. Jag har faktiskt aldrig hört något om dessa produkter och det är ju alltid kul att hör om något nytt, så det ska bli skoj!
Björn kom äntligen hem från Italien igår morse, så skönt. Så igår var det mest en myskväll, tills ja somnade i soffan vid strax innan nio och vaknade igen vid halv elva, med smink i hela ögonen och släpade mig in till sängen. Han har iallafall köpt en jätte fin grön vas till oss, det passar perfekt in i vårt annars så gröna kök. Så tänkte ja skulle gå förbi stan idag eller imorgon och köpa några platsblommor och sätta i, har egentligen lite mot plastblommor men såg några härromveckan som jag tror kan blir riktigt snygg i vasen! så vi får se! Nej nu måste ja iväg till Jennie! ha en mysig lördag allihoppa!


vår nya fina gröna vas!



mycket snygg design!

Kommentarer
Postat av: ina

Jättefin grön somrig vas!



Berätta gärna vad Mary Kay har för sortiment, för jag har inte den minsta aning, fast homepartyn är alltid trevliga ;o) Nåja, nästan i alla fall....l



Önskar dig en härlig söndag!

/Ina

2010-04-24 @ 23:31:43
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: jenny

å, jättefint! gillar färgen!:) tjusigt!

2010-04-25 @ 11:18:04
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0