Härlig nattkräm

Tänk klockan är snart halv nio och det är ens inte mörkt ute, så härligt! Nu känns det verkligen som om sommaren inte är långt borta! å jag har haft 3 riktigt långa dagar på jobbet, jag har nämligen varit på kurs och så har vi massor att göra. Så jag har åkt hemifrån vid sex oxh kommit hem tidigast sju...så man är lite seg nu! Men det är alltid kul med kurs, men man är bara lite ovan att sitta stilla i åtta timmar och bara lyssna och lära!
Jag är väldigt förtjust i märket Vichy som finns på apoteket, har både deodoranten och deras dagkräm till ansiktet. När jag handlade en ny dagkräm förra veckan så fick jag ett litet prov på en kräm som jag kunde ha på natten, så kul att få små prover! Krämen jag fick är helt underbar, jag vet dock inte vad den kostar men helt klar värt att ha i sitt badrumskåp!


min härliga nattkräm!!ett måste!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh hoppas det lugnar ner sig snart med jobbet gumman!

2010-04-16 @ 00:22:25
URL: http://www.mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0