Lite krukor

Jag och Björn har idag ätigt vår första glass!! Så nu är det verkligen vår, han åt en mjukglass och jag körde på två kulor chokladglass, mums! Så vi hann precis äta upp glassen i de sista solstålarna för dagen, en perfekt tisdagskväll! Nu känns det verkligen som om våren är här och sommaren är på glänt, så blev så sugen på att ha en altan att få köpa lite fina krukor och blommor till. Så hittde lite fina krukor när jag kickade runt här på nätet.



Den vita högst upp är från Åhlens och kostar 59 kronor, mettalkrukorna bredvid kostar två för 99 på ellos. Krukan med de svarta mösntert är från eikkala. se och kostar 49 och den sista trälådan är från ikea och kostar 59 kornor
.




Kommentarer
Postat av: Karin

ja man blir så sugen på fina krukor och blommor nu när sommaren närmar sig! Gillar trälådan väldigt mycket!

2010-04-27 @ 20:57:07
Postat av: Ebba

Fina krukor, gillar den i trä och den som hade några svarta blommor, de var billiga oxå tycker jag, kanske dags att inhandla några nya.

2010-04-29 @ 08:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0