Mary Kay

När jag vaknade idag så var det strålande sol och klarblå himel, jag tänkte "perfekt med en fin söndag" men så fixade jag runt och donade lite i lägenheten och bara för att jag var duktigt så kom alla moln. Så istället för en promenad i solen så blir det snart en promenad med fruktan för regn!
Jag var så säker när jag gick hemfrån igår till Jennie och visningen av Mary Kay produkter att jag var nöjd med min krämer som jag hade hemma. Men sen så fick jag testa på dessa och sen blev ja allt kär, de är så härliga produkter, de är så lätt använda, dryga som attans och så är det inte testade på djur. Så ja, det slutade med att jag gick därifrån med ett baspaket som innehåller, rengöringskräm, hudkräm, foundation, concealer, ögonkräm och en sådan som man tar bort mascaran med. Så nu har jag för första gången i mitt liv en ögonkräm i mitt badrumskåp! Så alla Ni som letar efter ett nytt märke att börja använda inom hudvård, testa Mary kay!
Så det var en jätte mysig eftermiddag, vi pratade hudvård, umgick och bara hade det bra! Tog även lite kort på deras söt katt Luciy och på deras så fina kattmatskål!
Nej jag borde väll ge mig ut innan det börjar regna och sen ikväll så blir det en ny husvisning, spännande!! ha en mysig söndagseftermiddag nu!


en liten liten del av Mary kay prdukterna som vi tittade och fick testa!


sötnosen Luciy!


deras fina kattmatskål, tycker den är helfestlig!


och detta är mitt baspaket, är så himla nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej :)



älskar matskålarna, vart kommer dom ifrån?



mvh Jonna

2011-02-07 @ 16:21:27
Postat av: Sophie Tellander

hej :) Vart har du köpt kattmatskålarna? :) mvh

2011-04-15 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0