Möhippa, en söt Ebba och så en busig Emilia på det!

Min helg har varit intensiv som attans så det är därför jag har varit lite dålig på uppdateringar här! Igår var det ju möhippa för hela dagen och kvällen lång! På dagen så fick hon göra olika uppdrag på stan och på så sätt så fick hon plagg för plagg till kvällen outfit, mycket roligt upplägg! På kvällen var vi först ute och åt och sen gick vi till otten där vi hade bokat ett vipbord och sen var det dans som gällde natten lång! Mycket roligt!
Idag har jag varit ute och lunchat hos mamma och pappa och beundrat Ebba. Hon är så söt, ja det är ju bodil med såklart! Sen så när jag ändå var ute i svängarna for jag upp och gick en promenad med Alexandra och busfröt Emilia och mest bara myst och umgicks! En mycket härlig söndag med andra ord!


en utklädd och glad Annelie!


Sötnosen Ebba!


en pigg liten ebba



en busig lite Emilia!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad söt ebba var!

Jag kom till otten sen men då hade ni gått=(

2010-04-19 @ 20:51:01
URL: http://www.mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0