Påskbuffé i jursla

Igår hade vi påskmiddag ute i jursla, det var familjen minus storasyster Cizzi som var kvar i skåne men plus en farfar! Det var mycket mysigt och inget, absolut inget, slår pappas mat! Den är helt gudomlig! Så vi åt och åt och sen så såg vi på New Moon, riktigt bra men hon, huvudpersonen är allt lite mesig ibland! Men filmen var helt klart sevärd!
Idag har jag nog inte gjort så mycket vettigt alls, men man måste ju ha sådanna dagar med! Vi tog en sväng på stan iallafall, jag hittade en sådan fin scarfs på H&M som jag bara var tvungen att köpa! Så nu är jag en scarfs rikare!


lagom till påsk hittade mamma de första tussilagorna!så fint och så vårigt!



delar av påskbuffen


något som heter något speciellt men som jag glömt, men gott var det!



och så var det grillpremiär, "grillat är godast"!


gudomligt god efterrätt!



min fina scarfs, mycket nöjd! den kommer definitivt pigga upp min svarta jacka!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhhhhhhh, jag blir ju sjuk av avundssjuka för pappas mat.....här nere var det minsann ingen som kom med något som ens kunde mäta sig med hans skapelser!! Och efterrätten...livsfarlig!

Heter det inte Smörrebröd det som du inte kom ihåg? Såna danska små mackor med smarrigt pålägg?!

Puss!

2010-04-06 @ 12:10:35
Postat av: Sofie

wao cizzi, jag är imponerad! smörrebröd heter de ju! bra där!haha ne inte mycket som kan mäta sig med hans mat, men vi saknade dig ju såklart runt bordet!!

2010-04-06 @ 20:48:08
URL: http://homebysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0