Påskmiddag hos mostern

Igår var vi på påskmiddag hos min moster, mycket mysigt! Vi fick en sjukt god lamgryta, det är andra gången i mitt 26-åriga liv som jag äter lam och blivit riktigt imponerad! att det kan vara gott! Lena, min moster, har nämligen en väldigt fiffig grej, hon hemleverans av mat! det heter matfrid. se, och då får man mat och recept hemkörda till dörren, så på så sätt så slipper man fastna i träsket då man aldrig kommer på någon ny maträtt och man får äta rätter och råvaror som man ibalnd aldrig har hört talas om! det låter så bra! Tyvärr är ja inte så mycket för kött, jag gör undantag ibland, typ igår. Men ska titta om det finns något mer vegetariskt alternativ. Nu ska jag ut och hämta farfar, sen blir det påskmys i jursla som gäller!


små påskägg i massor!



mormor, mamma o jossan!


björn, jag och pappa!

Kommentarer
Postat av: Cléo

Vilka spontana och naturliga kort... ;) Fina motiv iaf!

2010-04-04 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0