Randigt ska det vara

Söndagskväll igen, gösses vad fort veckorna går och jag har varit väldigt dålig på uppdateringen här! sorry! Fredagskvällen gick åt till att titta på ett hus, spekulera och tänka. Men vi ska tyvärr inte köpa det, utan vi fortsätter ivrigt vår jakt efter vårt framtida hus! Igår kom mina små söta "jönköpings vänner" eller egentligen bor bara en kvar i jönet och hon kunde tyvärr inte följa med, men kallar det smidigt för "jonet-gänget" eftersom det var där vi lärde känna varandra! Vi myste och pratade och myste och pratade lite till, så härligt! Fick en hiskligt fin tröja och ett par supersnygga shorts av dem och så massa god choklad och thé, perfekta presenter! tusen tack igen!


supersöta lilla lukas som vägrade sitta stilla när jag ville ta kort! otroligt stora ögon!



matlagning i köket!


randigt är ju aldrig fel!



mina finfina shorts jag fick!



guld och marinblått, snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0