Sagolika plåtaskar

En tidig morgon kvar till sovmorgon, så skönt! Och imorgonbittig när jag vaknar så kommer björn hem med, känns så himla underbart! Han har varit i Italien och blev kvar där lite längre än beräknat för det lilla askmolnet som bestämde sig för att lägga sig över europa, mycket dum palcering! Men i morgonbittig är han äntligen hemma igen, så skönt!
Idag har jag varit och tittat på ett hus. I dagsläget så är det mest ett vanligt hus, men med en skön känsla i. Men det kan bli ett riktigt snyggt funkishus med lite fix och don, så är riktigt upplivad! Kök och badrum var jätte fina, så det är mest lite nya garderober, målning och nya tapeter i resten av huset, sådant som är skoj att fixa med! Så vi ska få en till visning eftersom BJörn inte kunde följa med, så vi får se vad han tycker!
Jag har hittat sådana fina plåtaskar, är ju smått besatt av burkar och askar, på eikkala.se. Kostar bara 85 kornor styck, tycker det är helt sagolika!



Kommentarer
Postat av: ina

Ja, det var verkligen jättefina bukar! Jag är också alldeles tokig i burkar/askar och har börjat samla på mig lite sånt...S...till min sambos stora irritation :o)

Spännande att titta på hus! Vi är ju relativt nyinflyttade i vårt, köpte det i höstas och bor här sedan julhelgen. Mysigt med sitt eget och här håller vi på att renovera för fullt....jobbigt men samtidigt roligt att se hur VÅRT hur växer fram!



Ha en härlig kväll!

/ina

2010-04-22 @ 21:34:45
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: Caroline

Åh vad roligt gumman! vart är huset?

2010-04-22 @ 22:50:38
URL: http://www.mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0